اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی
اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی

اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی

استعفای رییس هیئت کوهنوردی کردستان در اعتراض به عملکرد فدراسیون

رییس هیئت کوهنوردی کردستان گفت: خط خوردن کوهنوردان کردستانی از اردوی تیم ملی بر اساس عدالت نبوده و تبعیض فدراسیون کوهنوردی را نمی توان شکست کوهنوردان تلقی کرد.

مصطفی باغبانیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، در رابطه با استعفای خود از سمت ریاست هیئت کوهنوردی کردستان، اظهار کرد: تعدادی از کوهنوردان کردستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند که پس از پایان اردو، همه کوهنوردان کردستانی شرکت کننده در اردو به راحتی خط خورده و حذف شدند.

وی افزود: انتخاب نفرات بر اساس عدالت نبوده و کسانی که گزینش شده اند، توانایی لازم را نداشته و تنها به واسطه ارتباطات انتخاب شدند و به صورت مستمر در اردو حضور نداشتند.

رییس هیئت کوهنوردی کردستان عنوان کرد: علیرغم حضور فعالانه و مستمر کوهنوردان کردستانی و تلاش همیشگی آنان، متاسفانه به راحتی از این اردوها حذف شدند.

وی تصریح کرد: تلاش زیادی مبنی بر دفاع از این کوهنوردان شد اما متاسفانه تلاش ها بی فایده و بی نتیجه ماند.

باغبانیان ادامه داد: با توجه به اینکه توان تاثیر گذاری و دفاع از این کوهنوردان از جانب هیئت کوهنوردی وجود نداشت، بنابراین اینجانب جهت اعتراض به این تبعیض و به علت تاثیر گذار نبودن رییس هیئت کوهنوردی استعفای خود را اعلام کردم.

وی ذکر کرد: تا کنون هیچ عکس العملی مبنی بر موافقت یا مخالفت با استعفای اینجانب مشاهده نشده است اما در هر صورت اینجانب بر استعفای خود پافشاری می کنم. چنین تبعیض هایی را هم نمی توان شکست کوهنوردان تلقی کرد.

وی با اشاره به اینکه فضای حاکم بر فدراسیون فضای خوبی نیست، خاطرنشان کرد: این تبعیض ها از سال های گذشته وجود داشته است.

رییس هیئت کوهنوردی کردستان در پایان یادآور شد: در حال حاضر اعتراض ما بر این بوده است که کسانی انتخاب شده اند که به راستی لیاقتشان نه تنها بیشتر از کوهنوردان کردستانی نبوده بلکه توانایی لازم برای حضور در تیم ملی را ندارند و اگر چه برای چندمین بار است که چنین مسائلی دامن کوهنوردان کردستان را می گیرد اما این بار به راستی غیر قابل تحمل است.

نقل از: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد