اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی
اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی

اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی

کلاس تئوری مربیگری درجه 3 درشیراز برگزار می گردد



در این دوره زیر نظر اداره ورزش و جوانان استان فارس و با مجوز گروه برنامه ریزی، آموزش و تحقیقات اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار می گردد ، همچنین آقایان و بانوان از رشته های مختلف می توانند حضور داشته و دروس تئوری مربوط به مربیگری درجه 3 را زیر نظر مدرسان مختلف آموزش ببینند.


در این دوره 12 درس تئوری شامل دروسی همچون آناتومی، نقش مربیان ورزشی، مبانی آمادگی جسمانی، مبانی تربیت بدنی، ایمنی در ورزش، رشد و تکامل حرکتی، روانشناسی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، تجزیه و تحلیل مهارتها، دوپینگ، تغذیه ورزشی و برنامه ریزی و طراحی تمرین تدریس شد.

شرکت کنندگانی که دروس را با موفقیت طی کرده و نمره قبولی را در پایان دوره دریافت کرده اند می توانند  با دریافت گواهی نامه رسمی شرکت در دوره و ریز نمرات که از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صادر می گردد در کلاسهای عملی مربیگری رشته های مربوط به خود حضور یابند.

علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی روزهای دو شنبه و چهارشنبه به دفتر هیات گلف مراجعه فرمایند

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به شماره (1078 314 0917 آقای کرمی ) تماس داشته باشید.


نظرات 1 + ارسال نظر
سیما عباسی پنج‌شنبه 17 آبان 1397 ساعت 09:10

سلام وقت بخیر. من دانشجوی تربیت بدنی هستم و میخوام دوره ده تئوری رو بگذرونم از کازرون هستم و برام ممکن نیست در این روزها ثبت نام حضوری داشته باشم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

درود بر شما . این کلاس مربوط به سال 93 بوده. شما به بخش آموزش اداره کل ورزش و جوانان فارس تماس بگیرید تا با شماره شما تماس بگیرند . هر ماه یک تا 3 دوره در شیراز در حال برگزاری است. موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد