اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی
اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی

اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ،طبیعت گردی ،کمپینگ ، دوچرخه سواری و تورهای اختصاصی

پرافتخارترین یخ‌نورد ایران: برای حضور در رقابت های بین المللی پول قرض کردم

پرافتخارترین یخ نورد ایران می گوید براری حضور در بسیاری از رقابت های بین المللی هزینه های زیادی را متحمل می شود و حتی چندی پیش برای حضور در رقابت های کره جنوبی مجبور به قرض کردن پول شده است.

مسعود زینالی به گزارش ایسنا، با اشاره به حضورش در مسابقه های جهانی یخ نوردی کره جنوبی اظهار کرد: حضور موفقی در مسابقه های بین المللی کره داشتم و برای نخستین بار توانستم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنم و حتی تا فینال نیز می توانستم پیش بروم.

او اضافه کرد: در مرحله مقدماتی بهترین رتبه خودم را به دست آوردم و تا مرحله نیمه نهایی پیش رفتم. البته با بدشانسی نتوانستم به مرحله فینال بروم و اگر تمرین های بیشتری داشتم می توانستم نتیجه بهتری را کسب کنم.

این یخ نورد با باین اینکه حضور در مسابقه های مختلف می تواند سبب پیشرفت او شود، گفت: هرچه بیشتر در مسابقه های بین المللی حضور پیدا کنم و در اردوهای بیشتری حضور داشته باشم، می توانم در رویدادهای بین المللی عملکرد بهتری داشته باشم.

زینالی اضافه کرد: قرار بود در مسابقه های جهانی سوئیس حضور پیدا کنم که به علت برخی از مسائل از جمله اقدام دیرهنگام فدراسیون برای گرفتن روادید، این سفر لغو شد و نتوانستم در این مسابقه حضور پیدا کنم.

این یخ نورد با بیان اینکه عدم حضورم در رقابت های بین المللی باعث از دست رفتن انگیزه ام می شود، گفت: اگر در مسابقه های مختلف حضور پیدا نکنم و تجربه حضور در رقابت های سطح اول جهانی را نداشته باشم، انگیزه ام از بین می رود.

او همچنین به نبود یک دیواره یخی در سطح استاندارد جهانی در ایران اشاره کرد و گفت: نبود یک دیواره یخی در کلاس رقابت های بین المللی در ایران هم از جمله مشکلات یخ نوردان در ایران است. من بیشتر تمرین هایم را در یک دیواره کوچک 40 متری که در پارکینگی درست کرده ام ا نجام می دهم و هر ماه مبلغی را برای اجاره آنجا پرداخت می کنم.

زینالی اضافه کرد: من برای حضور در رقابت های بین المللی کره که چندی پیش برگزار شد، مجبور به قرض کردن پول شدم و با اینکه رتبه خوبی را به دست آوردم هیچ کس از من استقبال و حمایت نکرد.

این یخ نورد به نداشتن اردوهای آماده سازی نیز اشاره کرد و گفت: اگر شرایطی مهیا شود که بتوانم در اردوهای تدارکاتی و آماده سازی حضور پیدا کنم، می توانم تا دو ساعت دیگر حتی بر روی سکوی مدال بروم. من بارها از فدراسیون خواسته ام که برای آماده سازی من را به روسیه اعزام کنند تا علاوه بر پیگیری تمرین ها، بتوانم از تجربه روس ها نیز استفاده کنم. حضورم در رقابت های مختلف هزینه بر است و برای حضور در هر رقابتی باید هزینه های زیادی را متحمل شوم. من با مشکل ترین شرایط تمرین می کنم و با همه مشکلات عازم رقابت های مختلف می شوم، اما با این وجود تلاش می کنم بهترین نتیجه را به دست آورم.

نقل از : ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد