اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ، اکوتوریسم ، اسکی  و دوچرخه سواری
اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ، اکوتوریسم ، اسکی  و دوچرخه سواری

اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ، اکوتوریسم ، اسکی و دوچرخه سواری

پارک‌ها برای ورزش از باشگاه‌های ورزشی مناسب‌ترند


پارک ها و فضاهای سبز که هوای تمیزی دارند نسبت به باشگاه‌های بستر مکان‌های بهتری برای ورزش هستند، زیرا علاوه بر جسم بر روحیه ورزشکاران نیز تاثیر مثبت می‌گذراند.

  به نقل از رویترز، ورزش کردن در هوای آزاد و فضای سبز بهتر از ورزش در باشگاه‌های بسته است. ورزش در فضای آزاد هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی باعث افزایش سلامت می‌شود.

در مطالعات منتشر شده در مجله "فیزیولوژی کاربردی" محققان اطلاعات مربوط به ورزشکاران را بررسی کردند. آنها دریافتند که طبیعت به فواید ورزش و فعالیت فیزیکی می‌افزاید و روحیه خود ورزشکار را افزایش می‌دهد.

تام هولاند، مربی ورزشی درباره ورزش در فضای آزاد می‌گوید : ورزش کردن در باشگاه و بر روی دستگاه‌های ورزشی آسان‌تر است. دیگر لازم نیست که ورزشکار در برابر باد یا گرما و سرما مقاومت کند و یا با تغییر سطح زمین و ناصافی‌های آن کنار بیاید.

ورزشکار هنگامی که در فضای آزاد تمرین می‌کند باید از محیط اطراف آگاهی داشته باشد افرادی که می‌خواهند از ورزش در سالن به سمت ورزش در فضای آزاد بروند باید در جلسات اول با حرکات ساده و پیاده روی ساده شروع کنند و کم‌کم شدت ورزش را افزایش دهند. باشگاه امنیت بیشتری دارد و همیشه فضا و دستگاه‌های ورزش خشک هستند. با این حال ورزش در فضای آزاد از نظر روحی مناسب‌تر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد