اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ، اکوتوریسم ، اسکی  و دوچرخه سواری
اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ، اکوتوریسم ، اسکی  و دوچرخه سواری

اکوتور شیراز جوان مجری تورهای : کوهنوردی ، اکوتوریسم ، اسکی و دوچرخه سواری

گر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شده اید ، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد .

عصاره ی سیر و لیموترش

1-مصرف عصاره :

اگردچاررسوب گرفتگی در رگهای بدن شده ، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد . زیرا گرفتگی رگها پس از این ، شمارا آزار نخواهد داد . فقط کافی است ، روزی نصف استکان ( معادل CC 30 )ازاین شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ، تا به کلی برطرف گردد .


2-طرز تهیه :
تعدا 30 حبه ی سیر را پوست گرفته همراه با 5 عدد لیموترش (شیرازی) باپوست که قبلا هسته های آن را گرفته اید ، درهم زن (میکسر) بریزید . پس از آنکه همه محتویات در میکسر له شد با یک لیتر آب مخلوط نموده و بجوشانید (نکته مهم : فقط و فقط ، یک بار جوش بخورد) . پس از سرد شدن آن را از صافی رد نموده و محتویات را داخل یک شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید .

  3-
مصرف :
همانطور که قبلا نیز گفته شد ، روزانه نصف استکان (معادلCC 30 ) ازاین مایع (به اختیار خودتان قبل یا بعد از غذاهای اصلی) میل نمایید . پس از سپری شدن سه (3) هفته از مصرف مداوم این عصاره ی طبیعی ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است . تمامی گرفتگی های رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی باز خواهد گشت . به یاد داشته باشید ، بعد از مصرف یک دوره سه هفته ای ، شما باید هشت (8) روزاستراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را اجرا کنید . به این ترتیب یک موفقیت موثر ایجاد می شود . این دوره ی درمان ، ارزان ، موثر و بی ضرر را می بایست هرساله تکرارکرد .

4-بوی سیر :
باخوردن این مایع، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد (امتحان کنید) .

5-خواص شربت :
نیروهای شفابخش سیر و لیموترش ، کاملا خود را پس از مصرف این مایع نشان می دهند . افرادی که مبتلا به کلسترول بد
( LDL) بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و یا این که مشکل چربی خون دارند ، می توانند شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند . به فعالیت های بدنی و ورزش پرداخته ، زیرا انسداد رگ های آنها ازبین رفته است .
همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان ( دندان کروچه) داشته و یا جرم دندان دارند ، مفید است . درآخر توصیه می کنیم برای اینکه سیر راپوست بکنید ، درکاسه ای آب ریخته و پس از آن پوست سیر را به راحتی از آن جدا کنید .


•این مطلب از سایت دانشکده ی پزشکی ، دانشگاه ارلانگن به نشانی (http://www.uni-erlangek.org) برداشت و ترجمه گردیده است .
•لازم به توضیح است که ، دانشگاه ارلانگن (University of Erlangen) درمنطقه ی باواریا ، درشمال شرق کشور آلمان واقع است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد